Grabovací TV karta

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Úterý Leden 18 15:51:05 CET 2005

On Tue, Jan 18, 2005 at 03:43:41PM +0100, Vladimir Naprstek wrote:
> Ja to provozoval pod 2.4.hodne a fungovalo to OK. Navod byl na
> www.bytesex.org. Ale ted koukam, ze autor stranky predelal a je tam jen
> download a poznamka, ze je to soucasti 2.6... Kdyby bylo nejhur, treba
> doma jeste vyhrabu prislusne soubory (nerucim). Muselo se ale patchovat
> jadro (kvuli v4l2).
Gerd (vyvojar v4l) mi hovoril ze uz pre 2.4 viacmenej nerobi, lebo sa menili
interfejsy a nejake ficury v jadre. Existuje backport niektorych casti, ale
asi je lepsie pouzivat 2.6. Backport nie je jednoduchy, ja potrebujem zase
novy cx88 a musim zatial mat 2.4, tak si drobnosti, ktore potrebujem,
backportujem na vlastne interfejsy :-).

> Vladimír Náprstek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.