apache + load systemu

Dušan Sýs sys na net-service.cz
Úterý Leden 18 22:13:59 CET 2005

Ahoj ve spolek,

mam maly hostingovy server ha kterem mi bezi apache 2.0.52, php 4.3.10, mysql 4.0.20, zend optimizer 2.5.7, system je udrzovay RH80 ( uz mam pripraven debian ), jakdo 2.4.27. V posledni dobe mi na serveru nabiha upload az na 4.0 ( 15ti minutovy prumer ). Na serveru je 1GB pameti, moc to neswapuje ( do 100 MB ). Apache je rozjety ve 100 - 150 procesech ( proc  ? )a obas se mi tam objevil nejaky zobik a musel jsem rebootovat. Zombici byly na apache2.0.48, po uprade na 2.0.52 se to zda OK, ale jeste to nebezi tak dlouho, aby jsem to mohl potvrdit na 100%. Traffic jede ve spice 4Mbit odchoziho provozu, takze nic moc, otvrenych souboru je zhruba kolem 40k-80k. Pro kazdy virtual se dela samostatny log.

Jde mi o  to, jak zjistim, ktery virtual mi nejvice vytezuje apache, aby jsem mohl pripadne zashnout do kofigurace a vystopovat vinika.

Diky za kazdou radu.

Zdravi Dusan Sys