apache + load systemu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Leden 19 02:13:14 CET 2005

On Wed, Jan 19, 2005 at 12:27:59AM +0100, Milan Keršláger wrote:

> Zapnout si v Apache /server-status a podivat se nebo analyzovat logy.
> Take muzete pomoci iptables zajistit, aby z 1 IP adresy neslo vice, jak
> X spojeni (ochrana proti DoS pomoci ruznych downloaderu) a zaroven si
> nejak automatizovane hlidat, zda z 1 IP adresy nejde za jednotku casu
> prilis mnoho requestu (a pripadne treba pomoci tc zabrzit).

Ja bych na server tc a qos moc nedaval. Kdyz uz, tak na nejaky router.
(netvrdim, ze jste rikal, ze to tc patri na server ;o). Jenom jste
nakousl zajimavou otazku. Kdyz linka nestiha, je treba koupit rychlejsi
konektivitu. Kdyz je na pomale lince, tak to imho neni zadny server ;-).

-- Dalibor Straka