Kterou distro pro i486 na desktop?

Michal Koudelka mithrandir2003cz na gmail.com
Středa Leden 19 12:18:41 CET 2005

Hmm....

Nevim jak to ma veliky disk, ale ja sem kdysi pouzival na P100 se 40Mb
RAM Mandrake 7.2 a byl sem s nim celkem spokojenej. Behala mi tam
celkem svizne i Netscape6... ale myslim ze v dnesni dobe je nejlepsim
resenim novy komp :)

Mozna by se t