console one a ldap.conf

Katerina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Čtvrtek Leden 20 10:00:45 CET 2005

Dd,
jiz nekolik dni se snazim rozchodit c1 na SuSE 9.1.
Po spusteni se mi c1 mi zustane viset hlaska: Expanding NDS.
Po pokusu o prihlaseni mi hlasi:
(Error - 634) The target server does not have a copy of what the source
server is requesting.
Or, the source server has no objects that match the request and has no
referrals on which to
serch for the object.

Vsechny ncp utility funguji normalne, myslim, ze neumim spravne upravit
/etc/ldap.conf, google mi moc nepomaha.
Novellu moc nerozumim, ale kolega na novell taky nevedel, co s tim.
Nemel by nekdo treba ldap.conf, s kterym  mu funguje c1?
Nebo jeste nejakou jinou radu?
Predem diky
--
Katerina Bubenickova