RAID pro RH enterprice 3 ES

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Leden 20 11:10:23 CET 2005

Dan Ohnesorg napsal(a):

> Copak o to, to je normalni MDK ma v jadre milion patchu, ktere v RHE nejsou.
>
> Nicmene pisete ze jste nerozchodil bootovani. To jako vsechno chodi, krome
> bootovani? To je zvlastni a urcite by to nejak vyresit slo.

U 3Ware radicu mohou byt dve zrady:
1) driver v linuxu je starsi nez firmware v radici, pak to muze uspesne
vest ke zniceni dat na poli. Pouzivat nejnovejsi driver z webu vyrobce.
2) 3Ware radice v nekterych deskach nechteji moc fungovat, pak se to
chova hodne podivne. V tomto pripade je celkem jedno, co je pouzito
za distribuci.

A pak v kombinaci se starsi verzi RedHatu jsem zazil jeste jednu
vtipnou situaci spocivajici v tomto:
Behem instalace se da RH podhodit disketa s driverem, on si ji nacte
a pouzije jej behem instalace. To je OK. Ale jestlize ve vlastni
distribuci byl ovladac stejneho jmena pouzit, tak na vlastni disk
se nainstalovala verze ovladace z distribuce, coz v pripade 3Ware
znamenala starou verzi a pri bootu systemu nastala situace
z bodu 1. To bylo nekdy v case RH7.X, jestli to maji opraveno
v RHEL nevim.

	Majklik