cdma eurotel modem

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Čtvrtek Leden 20 12:10:36 CET 2005

Dobrý den,

> nejak mi nejde nastavit euroteli cdma. Nefunguje mi
> modem na /dev/ttyACM0.

  včera jsem si tuto hračku pořídil a až na nějaké menší problémy funguje bez
problémů. Stačí zavést modul cdc-acm. Používám 2.6.10 a pár patchů, které se
funkcionality tohoto modemu nedotýkají.

  Každopádně s ovladačem nejsem spokojen a máte-li někdo jakékoli podněty, sem
s nimi (mimo konferenci). Hodlám ten ovladač upravit do mnohem více
použitelnější podoby (stabilita a větší rychlost). Z nedostatku času ho
upravím/přepíšu přímo na tělo tohoto "strašného" modemu GPC-6420.

S pozdravem
Robert Vojta

--
Robert Vojta