OT: soft patenty - email na ministra zemedelstvi

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Leden 20 16:55:17 CET 2005

Dne Thu, Jan 20, 2005 at 02:50:12PM +0100, marek cervenka napsal:

> omlouvam se, ze zneuzivam konferenci, ale nemam prehled ve statnich webech
> neposilal nekdo dalsi apelace nasemu ministrovi zemedelstvi a nepamatuje
> si emailovou adresu? (google zatim nic)

To je vtip?????

http://www.mze.cz/default.asp?ch=72&typ=1&val=14643&ids=741

Nicmene telefonoval jsem v prosinci s reditelkou sekretariatu a vicemene
odmavne cokoliv bude na programu bez premysleni, ledaze by dostal pokyn z
ministerstva prumyslu a ten nedostane, to je jiste. Pan Somol se o to
postara.

zdravim
dan