NTP - konfigurace

P.L. plnews na seznam.cz
Čtvrtek Leden 20 21:42:56 CET 2005

Re: NTP - konfiguraceDík za názory. Celý problém byl v tom, že jsem si
špatně vysvětlil v konfiguraci

restrict 192.168.99.0 mask 255.255.255.0 nomodify notrap

Tím jsem si zablokoval možnost synchronizace. Po zakomentování to chodí
správně.

On Thu, Jan 20, 2005 at 07:17:59PM +0100, Milan Keršláger wrote:

> ntptrace localhost     (resp. vas pocitac s NTP demonem)
>
> Pokud ukaze, s kym je synchronizovan a budete mit stratum 2, tak to
> pujde i z Windows (leda byste mel zapnuty firewall - to by to neslo).

Jo ja mam stratum 3, protoze jeden ze serveru se kterymi se sychronizuji
ma stratum 2. Cili nemohu mit stejnou ne-li lepsi ;). V tom pripade
musim overit, zda-li se ty windows neprestali sychnronizovat. Nemate po
ruce odkaz na prislusny dokument, jak vysvetlit widlim, ze maji mluvit i
s stratum 3? Jinak to samozrejme vygooglim.