prechod firmy na linux -> zdielany kalendar

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pátek Leden 21 13:16:51 CET 2005

DD.

Dostal som za ulohu premigrovat jednu mensiu firmu z blbousXP na linux.

Z toho prameni niekolko otazok, z ktorych si na vacsinu dokazem odpovedat sam,
pripadne s panom googlem, ale dovolil by som sa opytat velactenej komunity,
aky zdielany kalendar pre linux by mi odporicula.

Zatial som si studoval dokumentaciu k KOrganizer, ale jeho architektura sa mi
moc nezda, hlavne distribucia eventov cez mail.

Zatial som robil len par pokusov, ale hned som narazil na veci, ktore sa mi
nepacia:

-	eventy su distribuovane cez mail
-	pri publish poziadavke otvara kmail. pokial uz kmail bezi, havaruje to s
	hlaskou, ze kmail uz bezi
-	distribucia kalendara je pomocou kmailu EXTREMNE nepohodlna,
	vypisovat maily, komu to zaslat, sa nikomu nebude chciet
-	druhou moznostou je pouzivat command 'sendmail' a adresy priamo z
	organizeru, ale sendmail sa mi na vsetky pc instalovat vobec nechce

Potreboval by som, v pripade moznosti, lokalizovany kalendar s privetivim gui,
ktory by si s ostatnymi zamestnancami shareoval data bud:

1	formou nejakeho p2p cez tci/ip
2	formou shareovaneho adresara niekde na samba serveri
3	formou nejakeho distrubucneho demona na serveri (obdoba bodu 2)
4	ziadne hlasky typu 'poslat komu'. Pridam event, zobrazi sa vsetkym.

Doteraz to na firme funguje formou zdielania xls dokumentu na sharovanom
disku, nerad by som to robil podobne cez oo.org.

Dik za kazde rady.

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky