cdma eurotel modem

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pátek Leden 21 13:26:22 CET 2005

Le vendredi 21 Janvier 2005 13:15, Martin Kamín ZULU a écrit :

> Ale ty další série už byly v pohodě ne? My jsme vyměňovali jen jednou z
> první na druhou vlnu a od té doby jsme happy ;)

  Záleží na tom co znamená v pohodě ... Modem je dva dny starý a občas se
prostě stane, že nekomunikuje a tomu nepomůžu ani novým driverem :( Naštěstí
mám pár postupů, založených na subjektivním dojmu, které tomu předchází.
Dobře vyřešená smyčka, která se snaží s modemem komunikovat a automaticky
navazovat spojení to řeší. Včera se mi povedlo v Brně s usbserial z toho
modemu vyždímat cca 550kbps, což je už celkem obstojná rychlost a na cvs
update stačí ;-) Pokud to není projekt rozměru OpenOffice.org ;-)

--
Robert Vojta