prechod firmy na linux -> zdielany kalendar

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pátek Leden 21 13:49:15 CET 2005

On Friday 21 of January 2005 13:26, Petr Stehlik wrote:

> tady to funguje nejak pres ical - nevim jak, ale funguje.
>
> Petr

nedostatocne, neprakticke, nevyhovujuce (aspon som sa k tomuto nazoru
dopracoval po precitani http://ondra.valek.net/linux/index.php).

Je mozne, ze z tohto dovodu prechod na linux krachne? Je to pre komunitu taky
problem napisat jeden priblbly tcp/ip server, s ktorym budu online
komunikovat sunbirdy a korganizery a ine kravoviny a budu si sharovat data?

Podla mna bol urcite vacsi problem napisat GUI tychto aplikacii, ako by bol
problem napisat toto online zdielanie.

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky