prechod firmy na linux -> zdielany kalendar

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Pátek Leden 21 14:09:49 CET 2005

Quoting Dusan Zatkovsky <zatkovsky na printsoft.cz>:

> DD.
>
> Dostal som za ulohu premigrovat jednu mensiu firmu z blbousXP na linux.
>
> Z toho prameni niekolko otazok, z ktorych si na vacsinu dokazem odpovedat
> sam,
> pripadne s panom googlem, ale dovolil by som sa opytat velactenej komunity,
> aky zdielany kalendar pre linux by mi odporicula.
>
> Zatial som si studoval dokumentaciu k KOrganizer, ale jeho architektura sa mi
>
> moc nezda, hlavne distribucia eventov cez mail.

A právě KOrganizer vyšel asi nejlépe z článku, který se zabývá víceméně stejným
problém jako Vy. Autor oceňuje především možnost synchronizace s mobilním
světem a plugin pro Exchange server.

http://software.newsforge.com/article.pl?sid=05/01/13/1554239

Pokud by jste při řešení dokázal podrobněji sepsat své zkušenosti, ocenilo by to
myslím dost lidí. A ve finále Vás může osobně ocenit i nějaký linuxový portál,
pokud jim tento článek nabídnete :)

L. K.

--
DVD Linux