prechod firmy na linux -> zdielany kalendar

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pátek Leden 21 14:26:24 CET 2005

On Friday 21 of January 2005 14:22, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Idea je jednoducha, na tak vysoke abstrakci skutecne trivialni ji
> vymyslet i spravne popsat. Zamyslel jste se nad praktickymi aspekty
> implementace? Pokud ano, urcite jiz vite, ze tak trivialni to zase není,
> ma-li to skutecne fungovat spravne, dle ocekavani, bez vedlejsich efektu a
> pokud možno lehkotonazne.

Ano, algorytmus silne sa podobajuci na zdielany subor + lockfile zabranujuci
paralelnemu zapisu. Podla mna by toto bolo to najjednoduhsie riesenie,
nevyzadujuce od autorov PIM vacsie usilie implementovat to. Na 2. strane by
to bolo nachylne k deadlockom, takze by to chcelo trochu viac extended
verziu.

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky