Eurotel CDMA - neustale pridelovani IP adresy

konference na ace-comp.cz konference na ace-comp.cz
Pátek Leden 21 15:44:52 CET 2005

Cetl jsem a udelal.
Ale presto ty logy, co jsem poslal. Ale jiz jsem na to prisel:

Pri zapnuti modemu se totis cdc-acm automaticky natahli (alespon jsem to
tak pochopil). Tak jsem na zkosku smazal cdc_acm z adresare z modulama .
Vysledek je, ze to funguje.

V logu se zapsalo:
Chyba,  ze nemohl najit cdc-acm.ko a hned potom>
udev: configured rule in '/etc/udev/rules.d/udev.rules' at line 94
applied, 'ttyUSB' becomes 'tts/USB%n'
udev: creating device node '/dev/tts/USB0

Tak to chodi. A prestali se mi take neustale pridelovat nove IP adresy.  :-)

Dekuji za pomoc.

Frantisek Cerny