Emulator WAP aplikaci

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 21 16:58:52 CET 2005

Dne pátek, 21. ledna 2005 10:10 Petr Vejsada napsal(a):
> [...]

opera, wapua, mobilizer

na www.archive.org je taky schovany

> nevim. Web, zda se, nefunguje, pokud chcete, mohu Vam to poslat (1.7MB).
> Tvari se to jako nejaka stara Nokia, emulovat ruzne typy mobilu to tedy
> urcite neumi. Nicmene WML stranky, ktere zobrazi ten emulator by snad mely
> bez problemu zobrazit vsechny mobily, takze pro testovani by se to asi dalo
> pouzit.

Pri odladovani postupuji takto:

opera, deckit, mobil

Opera ma vyhodu v rychle manipulaci, deckit tim ze je mnohem haklivejsi (ale
porad jeste umi ukazat chybu ve zdrojaku), no a z mobilu se chyby nedozvite,
ale je jeste haklivejsi a nejede na nem mnohem vic veci, nez na emulatorech
projde.

Na vine je momentalne nejak podivne nakonfigurovana wap gateway u eurotelu,
oni rikaji ze nic s ni nedelali, pred rokem se vsak chovala naprosto jinak -
lepe. Dneska z ni kupr. nedostanete dokument vetsi nez odhadem (nezkousel
jsem presne) 16k, pricemz driv si mobil sosnul na co mel pamet (bylo to
mnohem vic nez nasaje dnes; cetl jsem v pohode bez problemu kdejaky web) a
zbytek dotahl po castech jak se prohlizelo.

Je to dost problem, hlavne kdyz mate vic karet a tahate to z databaze, musite
zjistovat velikost vygenerovane stranky, jestli se jeste vejdete. Navic i ta
zjistena velikost je zcestna, zavisi na taky tom, co do toho prida/ubere wap
gateway kdyz to preklada pro telefon.

Jestli mate nekdo naladu se s errortelem hadat, obtezujte je prosim na *11, ja
s nima prokecal minuly mesic 2-3 hodiny bez vysledku. Tento jsem jeste nemel
cas, ale obtezovat je, pokud se to nezlepsi, budu zas, nejspis ale uz
reklamaci sluzby.

--

                        Jaroslav Lukesh