překódování češtiny do html (xml) entit

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 21 17:17:31 CET 2005

Dne pátek, 21. ledna 2005 17:05 jste napsal(a):

> Přesně tohle dělá editor NEdit 5.5, když do něj přes clipboard vložíte
> český text. Je to ovšem bug, ne vlastnost. :-/

To je pěkné, ale pak bych potřeboval otroka (v době politické nekorektnosti
bych napsal někoho jiného, dneska by mě ale za to političtí korektoři mohli
zavřít; otrok nemá takovou tu správnou šťávu, žejo :o) ), který bude sedět u
serveru a bude on-the-fly přes klipboard překódovávat podle příchozích
požadavků :-\

Takže by mi fakt spíše pomohl zdroják jednoúčelové utility, ať nevynalézám
krychli.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux