Remount do read-only.

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Leden 22 01:40:26 CET 2005

On Fri, Jan 21, 2005 at 07:38:51PM +0100, Jozef Martiniak wrote:
> skuste pred mount -o remount,ro / zadat sync.
Bohuzel nepomohlo.

> a journaling ak to vacsinu casu bezi readonly, nema vyznam, preto by som ho
> zrusil a pouzival to ako ext2.

Naopak, ext3 muze neco zachranit (smrt pri bootu, nebo ted ;o) v rw
modu), a nemuze nic zkazit, protoze se z fs temer necte. Ten router je
opravdu velmi stezejni vec, ktera kdyz umre, tak mame po celem ISP :).
Az budou penize, tak toto je presne to misto, kam patri cisco.

Mam tam meraky teploty. Kameru namirenou na pristupove dvere. Zalozni CF
identickou s tou co je tam, ale stejne kdyby to nekdy spadlo, bude 170
lidi bez internetu nez dobehnem 1km do panelaku, kam je privedena
konektivita miraclem.

-- Dalibor Straka