prechod firmy na linux -> zdielany kalendar

Kit kit.saels na gmail.com
Sobota Leden 22 07:33:33 CET 2005

On Fri, 21 Jan 2005 14:44:14 +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek
<PaJaSoft na fonet.cz> wrote:
> [...]

Když mi někdo řekne o sdílení se zamykáním záznamů, tak si vždy
vzpomenu na slovo "databáze". Snad si vyberete. Pokud k tomu někdo
chce jednoduše vytvořitelné rozhraní, tak se mi vybaví (X)HTML a PHP.
Pokud nenajdete vhodné hotové řešení, tak se to dá slepit za pár hodin
a může to plnit i více funkcí - např. jako nástěnka. Nejjednodušší by
mohlo být, pokud vezmete nějaký groupware založený na PHP a upravíte k
obrazu svému.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz