Re: Návod nebo zdroják k httpd v Brutusware

Kit kit.saels na gmail.com
Sobota Leden 22 13:27:37 CET 2005

On Sat, 22 Jan 2005 13:19:58 +0100, Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:
> Demon httpd je opravdu apache. Pak jsou jine male http servery jako
> dhttpd, kerneli httpd, thttpd (muj oblibeny). Vice viz archiv.
> -- Dalibor Straka

Nechce se mi věřit, že by soubor velikosti 586 bajtů (!) byl zrovna
Apache. Mám zato, že je to jen shoda názvů nebo někdo (Láďa) toho
Apache očesal k nepoznání. Chtěl bych si rozhýbat právě ten httpd,
který je na disketě. Jenom mi chybí návod, příp. zdroják - je to v
licenci GPL 2.0.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz