OT: odinstalace modulu perlu

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Sobota Leden 22 17:26:04 CET 2005

Omlouvam se, ze jsem se zeptal tak hloupou formulaci, ale pocital jsem s
tim, ze kdyz napisu "nainstaloval jsem si pres CPAN..", tak je mysleno
zminene "perl -MCPAN -e shell" (tj. znali pochopi a neznalym to bude
jedno). Omlouvam se a priste si dam pozor.

A k tomu clean v helpu CPANu. Podle meho selskeho rozumu, kdyz volba
make nebo test udela asi to, co bych udelal rucne (make; make test), tak
potom clean udela v adresari se zdrojakem "make clean"...

Ale vyresil jsem to nakonec jednoduse (ovsem asi ne uplne spravne).
Stahnul jsem rucne starsi verzi toho baliku, rozbalil, udelal "make;
make install" a bylo...

--
Vladimír Náprstek