jak nastavit TV-OUT v X.org na GeForce FX5200

David Procházka david.prochazka na gmail.com
Neděle Leden 23 13:45:26 CET 2005

Zdravim,

zkuste nvidia-settings (nebo tak nejak), je to nejake GUI, k nastaveni
prave tv-outu a podobne. Jinak myslim, ze nejaka diskuze o tom byla na
www.abclinuxu.cz.
Sam jsem s tim kdysi zapasil, ale tehdy jsem to nakonec vzdal :-)

D.