jak nastavit TV-OUT v X.org na GeForce FX5200

Smoke smoke_konfera na rokyta.cz
Neděle Leden 23 16:04:57 CET 2005

Kroko píše v Ne 23. 01. 2005 v 13:40 +0100:
> dobry den,
>
>    v readme k ovladacum nvidie sem se jen docetl jak nastavit primarni monitor
> jako TV, take jak nastavit twinview ale nenasel sem tam jak v X.ORG nastavit
> TV-OUT tak abych se normalne pouzil klasickej monitor a treba film si mohl
> prepnout z monitoru na TV :(
>
> Pokud by me mohl nekdo nasmerovat nebo napsat cast sveho X.ORG kde to ma budu
> rad.
>
> Diky

Zdravim,

pouzivam xorg a jako primar mam monitor a sekundar TV na kterou klonuji
obraz. Na ukazku posilam cast sveho konfigu, ale jinak vse  vyctete s
manualu, ktery najdete vecinnou v /usr/share/doc/NVIDIA_XXX

Section "Device"
        Identifier  "Videocard0"
        Driver      "nvidia"
        VendorName  "nvidia"
        BoardName   "NVIDIA GeForce 4 MX (generic)"
        VideoRam    65536
        Option      "TwinView"
        Option      "TwinViewOrientation" "Clone"
        Option      "SecondMonitorHorizSync" "30-50"
        Option      "SecondMonitorVertRefresh" "60"
        Option      "MetaModes" "1280x1024, 1280x1024; 1280x1024,
800x600; 800x600, 800x600"
        Option      "ConnectedMonitor" "CRT, TV"
        Option      "TVStandard" "PAL-B"
        Option      "TVOutFormat" "COMPOSITE"
EndSection

--

Lukas Sladecek <smoke_konfera na rokyta.cz>