Grabovací TV karta

Miroslav Maiksnar m.maiksnar na volny.cz
Neděle Leden 23 16:45:18 CET 2005

On Friday 14 January 2005 07:33, Martin Pokorny wrote:

> Hlavne se vyhnete cipum zacinajicim na CX. Tyto jsou podporovany linuxem
> velmi mizerne a ackoli se obcas v konferenci vyskytne nekdo, kdo tvrdi,
> ze to rozjel, nikde jsem nenasel opravdu pouzitelny postup. Nejlepsi
> podporu maji staricke BT, tusim ze unery Philips taky. Na vyrobci cele
> karty nezalezi, jestli vam karta pojede v linuxu.
>
> Pozor na WinFast - existuji dve varianty DeLuxe a Expert - jedna
> zalozena na CX a druha na BT !!!

Pred casem jsem si koupil prave onu WinFast Expert s CX88 chipem a teprve pred
cca 14 dny se mi to podarilo jakz takz rozjet. Zajimava vec je ze na 64-bit
debianu beha v pohode (barevne, mono zvuk), zatimco se stejnym vicemene
stejne nakonfigurovanym jadrem (2.6.9) na 32-bit debianu (sarge) beha
cernobile bez zvuku ;o(

Mixi