překódování češtiny do html (xml) entit

Michal Čihař michal na cihar.com
Pondělí Leden 24 00:16:52 CET 2005

On Sun 23. 1. 2005 21:59, Pavel Kankovsky wrote:

> Pozor na to, ze entity musi byt generovany z unicodovych kodu.
> Je tam treba zapojit jiz zminenou metodu decode.

Jo zapomněl jsem dodat, že jsem to používal jenom na unicode řetězce :-)

> Jinak smycka, ktera iteruje pres retezec, ktery zaroven modifikuje, je
> dost kuriozni. Nepostrada to jistou eleganci, ale osobne bych to
> naprogramoval jinak. Uz jenom z toho duvodu, ze tohle muze mit az
> kvadratickou slozitost vzhledem k poctu znaku v retezci (tedy samozrejme
> zalezi na pouzite implementaci retezcu, ale pochybuji, ze je Python
> implementuje tak chytre, aby to zasadne vylepsil a zaroven znatelne
> nezhorsil v normalnich programech).

Já bych to asi taky teď asi taky napsal jinak, bylo to myšleno spíš jako
příklad, nevím jaký jsem měl pohnutky to tenkrát udělat takhle ... možná ten
kód je jen z něčeho zkopírovaný, fakt už nevím.

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com