ALSA nevidi zvukovku, ale presto hraje [SOLVED]

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Pondělí Leden 24 09:15:30 CET 2005

> Ke svemu udivu jsem si dnes vsiml, ze mi kernel pri startu
> hlasi nasledujici:

>    Advanced Linux Sound Architecture Driver Version 1.0.6
> (Sun Aug 15 07:17:53 2004 UTC).
>    ALSA device list:
>      No soundcards found.
>    $ lsmod
>    snd_intel8x0           28832  5
>    snd_ac97_codec         74080  1 snd_intel8x0
>
> a zvuk samozrejme hraje. Ma nekdo vysvetleni pro to, proc ALSA v jadre
> pri startu hlasi, ze nic nevidi?

Oops, sotva jsem prispevek odeslal, doslo mi to. Vzdyt mam podporu svoji
karty v modulech a navic provozuji hotplug + udev, s nejvetsi
pravdepodobnosti se ty moduly natahnou az nejakou dobu po tom, co se rozjede
jadro alsy, ktere je v kernelu staticky. ALSA v tom stavu, v jakem se nachazi
pri startu kernelu, skutecne ten hardware nevidi.

Vitezslav Kotrla