mplayer a externi LCD?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Leden 24 11:24:49 CET 2005

Zdravim!

Koupil jsem si exterlni LCD display, pripojil ho pres RS232
a mikrokontroler (napsal si vlastni program, protoze na nem
mam povesenou jeste par dalsich veci jako prijmac DO, teplomer,
nebo rucickovy vu-meter;).

Ted premyslim, jak to vsechno vyuzit pod linuxem.
Takze jednou z veci, kterou bych rad by bylo, aby pri
pouziti mplayeru mi to vypisovalo cas/celkovy cas
(tak jak to dela v OSD na obrazovku).

Bohuzel, at jsem hledal, jak hledal, nenasel jsem zadnou
volbu, ktera by tyhle informace (a pripadne jeste dalsi, jako
nazev, atd..) umela predat externimu programu.

Tak se chci zeptat, jestli jsem nahodou neco neprehledl, nebo
jesti se budu muset ponorit do zdrojaku mplayeru...

Diky!

Petr Tomasek

--
Podporte Jaru Cimrmana!