Zakázání Cut&Paste v x.org

Lubos Lunak l.lunak na suse.cz
Pondělí Leden 24 13:59:35 CET 2005

On Monday 24 of January 2005 8:44, Vladimír Bušek wrote:
> Díky za podnětnou reakci. Když nevíte proč to chci, tak si takovéhle úvahy
> nechte od cesty. Chceme data zakoupit (PDF) a podmínkou je právě to, co
> požaduji (řídit u uživatelů možnost zobrazení a tisku a počet současných
> zobrazení). Já si to nevymyslel, já to musím vyřešit.

 Jenze ta odpoved, i pres tu formu, nejsou uvahy ale prosta fakta. Copy&paste,
at uz mysi nebo Ctrl+C/V, jsou funkce aplikace, X samotne poskytuje
funkcionalitu pro prenos dat a specifikaci prenosu. Chtit od X blokovat
clipboard je asi jako chtit po routeru, aby blokoval Javascript. Ne ze by to
tedy vyslovene neslo, ale asi bude jednodussi proste to zakazat v aplikaci
nebo zaridit, at to neni kam zkopirovat.

--
 Lubos Lunak
 KDE Developer