PUTTY

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Pondělí Leden 24 15:06:28 CET 2005

A proc by nemel mit povoleneho roota ??? Když na ty servery mam povoleny
pristup jen z urcitych IP !..
Jinak slovo server je alias pres hosts, takze aspon neco. Ze jde
nastavit v ssh config primo i jmeno uzivatele
pro konkretni server jsem nevedel, to je pravda. I tak mi ale opravdu
prijde rychlejsi 2x kliknout...

Dalibor Kouril