Instalace Debianu na MB ASUS A7V600

Petr Kučera admin na vsa.cz
Pondělí Leden 24 11:41:06 CET 2005

Nejaky ten ovladac pro LINUX jsem na tom instalacnim CD nasel, jak jsem psal
v tom prvnim prispevku, a zkompiloval. S tim jsem nemel celkem problem.
Zkusil jsem teda po zakomponovani a kompilaci jadra restartovat, ale bohuzel
u te sitovky nebyl uveden zadny interface (při vypisu dmesg). Kdykoliv
predtim, když jsem to instaloval s PCI kartou, tak v tom logovym vypisu bylo
vetsinou něco jako:
eth0 ....

To /dev/eth# bylo moje zazmatkovani:-)

Petr Kucera