Nastaveni media na opticky vystup

Martin Calko calko.martin na cpost.cz
Pondělí Leden 24 12:11:35 CET 2005

Dalibor Straka wrote:
> Vyrobce ma na svych strankach modul do kernelu
> http://www.compexdata.cz/driver/Adaptery/SMC9432/9432linux24.zip

No, na strankach vyrobce jsem take hledal a nasel jsem tam konfiguracni
disketu s driverem epic100 ktery je datovan do 27.4.1999 a prelozen pro
jadro 2.0.35. Ze se na strankach prave ceskeho zastoupeni najde jiny
ovladac bych necekal a proto jsem je neprohlizel az tak precizne :)

jeslize se v souboru lm_epic.h najde takovyto kousek:
---
/* Definitions for requested media type*/
#define MEDIA_TYPE_AUTO_DETECTION               0x00
#define MEDIA_TYPE_BNC_10MBPS                   0x01
#define MEDIA_TYPE_UTP_10MBPS                   0x02
#define MEDIA_TYPE_UTP_10MBPS_FULL_DUPLEX       0x03
#define MEDIA_TYPE_UTP_100MBPS                  0x04
#define MEDIA_TYPE_UTP_100MBPS_FULL_DUPLEX      0x05
#define MEDIA_TYPE_FIBER_100MBPS                0x06
#define MEDIA_TYPE_FIBER_100MBPS_FULL_DUPLEX    0x07
---
da se predpokladat, ze vhodna volba pri zavedeni ovladace bude neco jako
´modprobe smcpwr2.o media=0x07´ ?