Font server nastaveni

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Úterý Leden 25 08:09:26 CET 2005

Dne po 24. ledna 2005 17:37 Milos Prudek napsal(a):
> Dobry den,
>
> experimentuju s X serverem spustenym na Windows XP pro pristup
> k linuxovemu pocitaci.
>
> Zkousim X server MI/X. Dari se mi spoustet aplikace, ale
> nektere aplikace zobrazuji japonska pismenka misto ceskych.
> Napr. Konqueror a OpenOffice jsou v poradku, ale Mozilla a
> Gimp pisou japonsky (doslova).
>
> Jak to lze resit? Je problem v tom, ze X server ve WinXP
> nepouziva font server na Linuxu? Je nutne na linuxove strane
> provest nejaka nastaveni, aby byl font server pristupny na LAN?

V cem je problem nevim, ale co se tyka pristupnosti fontserveru na LAN, tak
asi zalezi na distribuci, ale napr. na MDK se neco nastavit musi a sice
spoustet xfs s parametrem
-port 7100
coz resim upravou scriptu /etc/init.d/xfs
mozna jeste bude potreba v souboru
/etc/X11/fs/config
zapoznamkovat radku
no-listen = tcp

Mam takovy dojem, ze SuSE defaultne nespousti fontserver vubec.

Jinak nevim jestli je MI/X to, co si pamatuju, ale sveho casu jsem to taky
zkousel a bylo to dost zoufale. Mohu doporucit XFree86 pod cygwinem, mam
balicek, ktery se jmenuje XFry86.zip a v nem je vse potrebne. Odkud jsem ho
stahnul uz bohuzel nevim.

Martin