chyba v instalci gentoo

konf - test konf na czechpregnantgirls.com
Úterý Leden 25 11:47:06 CET 2005

Cau

> http://www.gentoo.org/doc/en/handbook/handbook-amd64.xml?part=1&chap=6

> mohl by jste poslat jeste nejake chybove hlasky co byli na monitoru nad
> - - tohle je jen chyba emerge ze nedokazal zkompilovat.
> Jinak bych chybku videl v necem docela jinym nez spatny spusteni scriptu
> pac ten emerge evidentne spravne zavolal.
> popripade pak asi by se sikli casti z /etc/make.conf aby se dalo
> porovnavat ....

no jedna se o klasicky cisty make.conf. jenom jsem upravil

CFLAGS="-march=athlon64 -O2"   # AMD64 users should not use athlon-xp
CXXFLAGS="${CFLAGS}"                  # Use the same settings for both variables

--
S pozdravem,
 konf