Internetove bankovnictvi KB pod linuxem

Pavel Dobeš dobes na lnx.cz
Úterý Leden 25 12:13:33 CET 2005

Tohle mi prislo nekdy koncem roku... Akorat me je to celkem na nic, kdyz
potrebuju pristup do banky ted a ne az za rok ;(

Takze se divte jako ja, jakto, ze to nefunguje prakticky pro kazdeho 10.
zakaznika... At ty analyzy nedopadnou blbe a at se dockam.

PaD

----

> Vazeny pane Dobesi,
>
> obdrzeli jsme Vasi zpravu. Vzhledem k rostoucimu poctu uzivatelu
Internetu vyuzivajich alternativni OS a prohlizece probehlo nove
zhodnoceni situace a podle vyjadreni kompetentniho utvaru v soucasne
dobe probihaji analyzy a testy, ktere se temito okruhy intenzivne
zabyvaji. Vzhledem k obsahlosti kroku, ktery by znamenal odladeni
aplikaci primeho bankovnictvi KB zatim nejsme schopni poskytnout
konkretni termin nasazeni multiplatformnich verzi aplikaci, nicmene
predbezne lze hovorit o konci roku 2005. Tento horizont prozatim nelze
povazovat za definitivni. Dekujeme Vam za pochopeni.

> V pripade dalsich dotazu nas, prosim, kontaktujte na bezplatne
informacni lince pro aplikaci mojebanka a profibanka 800152152 nebo
prostrednictvim teto emailove adresy.