Zdielany kalendar bez MS exchange server

arpanet arpanet na post.cz
Úterý Leden 25 13:53:51 CET 2005

On Mon, 24 Jan 2005 14:43:45 UT
"Jan Lukes" <lukes na zmail.sk> wrote:

> Dobry den.
>   Neviete mi nahodou niekto poradit ako zdielat kalendar z M$Outlooku bez
> M$Exchange serveru? Bohuzial vygooglil soom len nejake riesenie od
> Novellu, ale ja by som to rad postavil na milovanom linuxe.
> Rozmyslal som nad zdielanim kalendara cez sambu ale to je asi len
> vystrel do tmy. V com je ten exchange tak jedinecny?
>
>     Budem velmi vdacny za kazde nakopnutie, pretoze inac ma sefsto dokope k
> exchange... :-(

 resenim nemaam .... bohuzel

sdileny kalendar snad umi mozila-kalendar <sunbird> .....-> ale nehraju si s tiim
utlouk umii exportovat ical .... a ma api ... a pokud vyresite sdileni ... ale to je asi sebevrazda
.... nahradu za MSexchange... jako plug outluuk a play calendaar neznaam -))) ... teda i kdyz tusiim ze
nekdy v dobe win 3.12 fungovalo na ms-mail sdileni v peer-to-peer ... ale to je asi off-topic

........>

....behem minuleho tyydne neco probehlo konferou ... teda povidani i lehce emotivni
o sdileni kalendare ... a tusiim tam bylo i neco o kupovani konektoru pro
utlouka .... pokud netrvate na linuxu tak treba http://www.kerio.cz/kms_history.html rika
ze umi ... a pokud chcete odpoved na druhou otaazku tak odpoved maam

-> Exchange neni postovni server .... exchange je reseni pro vymenu dat ... mimo jine i POP SMTP IMAP ... atd
... proste exchange je ohromne monstrum kteree umi strasne moc vecii  .... proprietaarne  ... vetsinou ...
a se svyym okoliim se umi propojovat (vice ci mene uspesne a standartizovane) pres mnozstvi ruuznych konektoru a bran

.... EXANGE neni postovni server to .... to ze dorucuje SMTP POP IMAP .. proste internetove  emajly
a je takova jako bokovka .... proto se dost diviim lidem kteerii ho pro tento ucel pouzivajii ....
---------------------------
<nadsaazka> i kdyz je asi v malemmekkem svete asi zvykem ze na zatloukaani stanoveho koliiku si
 koupiim masinu vod caterpileru nebo jak se ta firma jmenuje ktera slouzii na zatloukaani
 10M betonovyyvh pilotu treba pro stavby mostuuu </nadsazka>
exchange nejni drahej na to co umiii  ... ale je priiserne drahej na to na co se vjetsinou pouziivaa
proste ruce prycz od takovejchle molochuuuu ... -))

tak nejak

jejda sem se nejak rozvaachnil -))) .... -))) tohle jsou jen moje subektivnii naazory -)))

asi jsem vaam moc nepomohl ... mozna pridal trochu argumentuu procz exchange ne
.... treba to kerio ... oproti exchange za hubicku ... ale je to zase Win .. a naviic
to jenom piisou ... zaadna zkusenost u mne ...

hezkej den

Simon