IBM a Debian

Miroslav Maiksnar m.maiksnar na volny.cz
Úterý Leden 25 14:09:01 CET 2005

On Tuesday 25 January 2005 06:07, Jan Houstek wrote:

> Co se instalace tyka, pokud si Debian s temi radici neporadi, doporucuju
> misto instalatoru pouzit debootstrap, tj. instalace podobna jako u Gentoo
> -- nabootujete Knoppix, rucne rozdelite disky, pripravite SW RAID, ze site
> na to nainstalujete zaklad Debianu pomoci debootstrap a dodate nejaky
> kernel, ktery si s danymi radici poradi.

Kdyz si stahnete posledni net-install CD sarge, tak byste nemel mit problemy a
pokud ano, tak bohuzel knoppix moc nepomuze, protoze AFAIK pouziva vicemene
stejne jadro (maji tam nejake patche navic, ale nic prevratneho).

Osobne jsem nedavno instaloval sarge a vytvarel sw-raid1 na 2xIDE+2xSATA
(radic via) primo z instalaku sarge a jsem s nim naprosto spokojeny. Podpora
radicu Sil by mela byt v novejsich jadrech taky v pohode.

Mixi