ipac-ng

Pavel linux na argobbs.cz
Úterý Leden 25 17:06:11 CET 2005

Hello Pavel,

A pokud i konci ? Treba porty 25 + 110 ?

PJ> navic kdyz misto rozhranni uvedu + jak je ve vzorove konfiguraci, tak
PJ> 	O tomto nic nevim, ale vim o eth0+ = eth0+eth0:0+eth0:1+...eth0:255
Pokud uvedu interface eth0+ zas mi to vypise po fetchipac -S ++++,
takze to asi nebere. Rozhodne tam nezadam eth0:0, skoncim hlaskou "Error
parsing rules". Jde o verzi ipac-ng 1.31.

Diky

--
Best regards,
 Pavel                            mailto:linux na argobbs.cz