OO a xls soubory s makry

Kit kit.saels na gmail.com
Úterý Leden 25 21:07:41 CET 2005

On Tue, 25 Jan 2005 20:50:38 +0100, Miroslav Kolombo <kolombo na kolombo.cz> wrote:
> 1. v teto konferenci je dotazu na OO spousta

Ovšem pokud se zeptáte v konferenci OpenOffice.org nebo .cz, jak lze
převést makra MS Excel či MS Word do maker OpenOffice, jistě dostanete
lepší odpověď, než tady.

> 2. logika, ze se prihlasim do vsech konferenci je jiste zajimava

Dělá to snad někdo jinak? Jsem přihlášen v asi 20ti konferencích,
které mě zajímají. Dotaz položený ve specializované konferenci má
větší šanci na fundovanou odpověď.

> 3. cist umim, a rekl bych, ze mozna dele, nez jste na svete,

To už je flame a to je vážně OT - nijak se to netýká Linuxu.

> 4. netusil jsem, ze je pouziti OO ve Windows zakazane :-) Proc je tomu tak?

Toto je konference o Linuxu. Pokud Vám OpenOffice v Linuxu nechodí,
jste tady správně. Pokud chodí, ale máte speciální požadavky, tak na
OpenOffice.cz Vám jistě rádi odpoví.

BTW: Co je to vlastně to "Windows"? Neměl jste na mysli X-Window?
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz