PUTTY -- posledni dobou velmi typicke :-(

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Leden 26 08:42:00 CET 2005

	To samozřejmě ano, ale tyto informace samy o sobě mi ve většině
případů nestačí k rekonstrukci původní zašifrované zprávy, kterou hodlám
číst... Jasně, teoreticky dnešní symetrická i asymetrická kryptografie je
dávno na kolenou, protože na všechno máme efektivní (teoretické) algoritmy
jak to zlomit, bohužel pouze taková drobnost jako že ten teoretický aparát,
který máme, nejsme schopni v praxi sestrojit (resp. sestrojit ho možná
můžeme, ale je určitě sexy, že za nějaký milion či miliardu let si naši
potomci přečtou to, co jsme chtěli vědět dneska) abychom dostali rozumné
výsledky DNES.