Mutisession v K3B

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Středa Leden 26 09:36:04 CET 2005

Jiří Petrlík napsal(a):

>Zdravim,
>pouzivam K3b v Mandrake 10.1 Community a potrebuji pripalit nova data na
>cd s multisession a stara uzavrit tak aby nebyla videt. Muzete mi
>poradit jak to udelat. V manuale jsem to nenasel. Pokud dam pokracovat v
>multisession ponecha to stara data viditelna a pouze zmeni jejich nazev.
>Diky

Možná "Nastavení => Multisesion => Ne multisession".  Ale nemůžu to
ověřit, protože tady (práce) nemám vypalovačku a doma zase nemám
nainstalované k3b.

BTW kdysi jsem se ptal na něco podobného, ale nedostal jsem odpověď.
Proto zkusím svůj dotaz připojit zde :

 - mám CD, na kterém je jedna session
 - jsou v ní soubory A, B a C
 - chci vypálit druhou session se soubory B a D tak, aby platilo :
    - soubor A bude beze změny
    - soubor B se nahradí novou verzí
    - soubor C zmizí a nebude dostupný
    - soubor D se přidá jako nový

Toto chování bez problémů dokážu nastavit ve vypalovacím softu na
Woknech, ale nemám ponětí jak stejného efektu dosáhnout na linuxu. A to
buď pomocí mkisofs + cdrecord nebo aspoň nějakou nadstavbou jako je k3b
apod. Předem děkuji za tipy.