Reklamace do eurotelu - was: Re: Emulator WAP aplikaci -

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 26 11:53:34 CET 2005

Dne středa, 26. ledna 2005 10:25 jste napsal(a):

> Aha, tak ze to takhle souvisi s velikosti jsem si nevsimnul...

No ja jo, nebot na mne pada lejno ze to a tamhle to na firemnim wapu (mame to
neco jako mobilni intranet) nefunguje. Jinak ta velikost nacteneho dokumentu
je dneska dopoledne uz jen pouhych 2,9kB, 3kB jiz nacteny nejsou.

> No, telefonni cislo od eurotelu mam, ale smlouvu plati nekdo jinej,
> tak nevim jestli muzu.

Muzete, samozrejme oficialne jako ten kdo to plati (ja to posilam sefovi
(majiteli firmy) a tak nevim co z toho a jak jeste ucese) poslat reklamaci na
službu do

Eurotel Praha
Vyskočilova 442/1b
140 21 Praha 4

Pripadne muzu zajemcum poslat zdrojak do Zope kde se dynamicky podle parametru
z url tvori velikost dokumentu. Samozrejme je vhodne tam podotknout ze jste
tak a tak velci zakaznici, utratite u nich mesicne tolik set tisic a pod. Ale
zcela jiste to bude mit smysl i od jednotlivcu. Jedno sarance neublizi, ale
mrak uz leccos sezere ;-)

Text meho navrhu jak jde sefovi (lehce oriznuty) jsem sice chtel prilozit, ale
ted jsem mluvil se sefem, _mozna_ se k tomu dneska jeste dostane, tak bych
nechtel, aby ten navrh tam nekdo poslal obslehnuty tak jak je driv, dekuji za
pochopeni.

--

                        Jaroslav Lukesh