G++ a delete

Michal Samek spec_list na tony.cz
Čtvrtek Leden 27 13:16:49 CET 2005

Václav Ovsík píše v Čt 27. 01. 2005 v 12:42 +0100:

> No, sice uz jsem dlouho nic v C++ nenapsal, ale je mi divne, ze kdyz
> chces polymorfismus, tak ze tam nemas virtualni destructor. (Ackoliv by
> byl zatim prazdny.) Pokud tam nemas zadnou virtualni metodu,
> tak se obavam, ze je to plne staticke.

Spis mi slo o priklad, zda to takhle vubec jde. Ale pokud by to nebylo
korektni, pak by to asi nemelo jit zkompilovat.

V mem konkretnim pripade tridy obsahovaly neco malo metod jako virtual,
destruktory jsem nechal staticke, protoze kdyz jsem je zkousel
deklarovat jako virtual (aniz bych vedel presne proc, snazil jsem se
zbavit te chyby), tak to snad ani neslo vytvorit - spadlo to hned na
new. Zkusim zjistit az bude trochu casu, co v tom vezi a zeptam se
konkretneji. Zatim diky, to mi staci.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>