Iptables log, stejna MAC rozdilne IP

moje moje na vabo.cz
Čtvrtek Leden 27 16:32:53 CET 2005

Dalibor Straka píše v Čt 27. 01. 2005 v 16:26 +0100:

> Nikdo netvrdi, ze jste dement, ale muselo se to proverit.
> Vsechny pakety, ktere k vam prijdou z ciziny budou mit MAC posledniho
> routeru na ceste. Jen stanice ze stejneho segmentu na switchovane,
> hubovane a bridge-ovane siti budou mit svoji MAC.

A provereni dopadlo zjevne uspesne :-)
Pokud ta MAC neni adresa brany a patri nekteremu pocitaci je to snadne
(staci k nemu prijit) a pokud nepatri zadnemu pocitaci tak ji holt nekdo
nebo neco meni. Casto se takhle chovaji cervi, viry a jina havet. Pokud
najdete dotycny pocitac mozna bude stacit odvirovat.

MOJE

--
Konir Tomas
Czech Republic