soucasny stav IMQ v jadru 2.6

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Leden 27 17:17:38 CET 2005

On Thu, 27 Jan 2005, Jaroslav Jirásek wrote:

> Musim rict, ze nevim, jak by IMQ souviselo s ipsec nebo openvpn.
> IMQ pouzivam na brane do internetu pro HTB.
> Pres tu branu tece cca 6mbit.

Nu, mam pobocky spojene ipsecem.  Pokud jsem zaroven chtel pouzivat
omezovani provozu v centrale, bylo zapotrebi, abych pouzil imq, protoze
mam dve vnitrni sitovky. S IPsecem to zatim souvisi jen tak, ze to je na
serveru. Nu a kdyz jsem zacal hazet provoz  do imq, tak mi server ztuhul,
jakmile jsem zacal generovat rychly provoz pres ipsec. Spolehlive
reprodukovatelne. Nahradil jsem ipsec openvpn, a uz to jelo. Kdyz jsem
shodil imq a pouzival dale ipsec, tak to take jelo.

Mel jsem s IMQ problemy, pokud byl provoz na siti pres 20Mbps. Tuhnul
stroj :-(

Proto se ptam..

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...