Iptables log, stejna MAC rozdilne IP

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Čtvrtek Leden 27 21:00:04 CET 2005

lyon napsal(a):

>MAC adresa je neco jineho nez IP. Jeji cesta totiz, narozdil od IP,
>konci hned na prvnim routeru, takze ta MAC adresa neni z Madarska ani
>Italie, nybrz z pocitace, pres ktery ony IP adresy projdou. A tento
>pocitat nemuze byt dal nez jeden skok od vaseho PC.
>
>lyon

Diky vsem za prinosne rady, server je v siti trueIPs kde je i nekolik
"maly mekky" based serveru :D na ktere bohuzel nemam pristup.
Priznam se, ze jsem netusil ze jsou cervy ktere meni i MAC.
Princip MAC ala posledniho routeru znam, nebylo mi jasne (asi ta
zkusenost) ze mam v switchovane LANce tolik rozdilnych IP z jedne MAC
ktera neni
gateway ... v tom pripade to muze byt "jedine" nejaky cerv.
Zkusim doporucovany sw (knowlan) a uvidim.

btw: velice me pobavila veta p. Straky:
"Nikdo netvrdi, ze jste dement, ale muselo se to proverit." ... to jako
proverit ze nejsem dement ? :DDDDD

Diky moc Lubos