SOLVED: postfix + procmail + virtualni uzivatele

Miroslav Maiksnar m.maiksnar na volny.cz
Pátek Leden 28 01:30:22 CET 2005

Tak si nakonec musim odpovedet sam.

Reseni je nepouzivat virtual_mailbox_*, ale virtual_alias_* a pres PAM
nasimulovat virtualnim uzivatelum z LDAPu unixovske ucty. Pak uz zacne byt
funkcni mailbox_command. Ovsem je nutne aby uzivatele v LDAPu meli uid bez
zavinace (ja jsem mel uid stejne jako email, coz postfix nema rad -- stacilo
ale nahradit zavinace podtrzitkama, na nic jineho se uid nastesti nepouziva).

Dalsi reseni by asi bylo pridat do /etc/postfix/master.cf novy transport
jmenem procmail a tam nejak pomoci nejakeho wraper scriptu volat procmail s
predem pripravenym prostredim (primo volat procmail z master.cf se mi
nepodarilo, resp. podarilo, ale procmail nevedel kam dorucovat).

Mixi