Reklamace do eurotelu - was: Re: Emulator WAP aplikaci -

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Leden 28 01:15:45 CET 2005

Ahoj!

> Tak uz odepsali - vyplyva z odpovedi, ze telefen nami pouzivany neumi wml deck

No, oni tam meli neco cemu rikali request splitter, a obcas to
nefungovalo. Ze by to vypnuli?

> Zajimave ale je, ze stejnou stranku pred mesicem jsem nacetl, dnes uz ne. A to
> nemluvim vunec o vecech, co se daly prohlizet jeste pred rokem (root.cz,
> normalne jsem delal spravu serveru pres web rozhrani...).

								Pavel
--
People were complaining that M$ turns users into beta-testers...
...jr ghea gurz vagb qrirybcref, naq gurl frrz gb yvxr vg gung jnl!