RE: Alan Cox k vanilla jádrům (pro zatvrzelé kernel kompilovače)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Leden 28 11:17:31 CET 2005

	Dlouho jsem vanilu nekompiloval (2.2. pravidelně, 2.4. ovčas, 2.5.
ani 2.6. jsem neměl náladu zkoušet), dříve se mi toto nestalo, naopak dříve
i dnes občas hodně bojuju s jádry od RedHatu a to i včetně Enterprise verzí,
prostě při určité konstelaci voleb jsou nepřeložitelné (syntaktické chyby v
driverech apod.)

	Navíc když si vezmu, jak do dnes je Linus citlivý na to, co do
vanila skutečně pustí, tak si říkám, že je asi něco špatně...:-)