BIND interni a externi pohled na domenu

Zahálka Martin Ing. zahalka.m na gealvz.cz
Sobota Leden 29 19:52:23 CET 2005

Potrebuji vyresit interni pohled na domenu firma.cz. Na serveru mi bezi http se strankama firma.cz. Z internetu vse funguje ok, ale potrebuji udelat zaznam pro interni klienty. Do named.conf jsem udelal zaznam zone "firma.cz" a ukazal na soubor firma.cz-internal. Soubor firma.cz-internal jsem vytvoril podle nejakych vzoru co jsem sehnal. Bohuzrl mi to nefunguje a dns server mi stale nevraci zadnou IP.
Muze mi nekdo poradit jak by mel vypadat soubor firma.cz-internal.
V konferenci jsem hledal, ale nic podobneho jsem nenasel.

Diky za pomoc.

Martin