BIND interni a externi pohled na domenu

Zahálka Martin Ing. zahalka.m na gealvz.cz
Sobota Leden 29 21:30:50 CET 2005

Udělal jsem to trochu jinak:

named.conf:
zone "test.cz" IN {
	type master;
	file "test.cz";
	allow-update { none; };
};

test.cz:
$ORIGIN .
$TTL 3600       ; 1 hodina
test.cz         IN      SOA  server.test.cz. hostmaster.test.cz. (
                                2003021301 ; serial
                                8h         ; refresh (8 hodin)
                                2h         ; retry (2 hodiny)
                                3w         ; expire (3 tydny)
                                1d         ; minimum (1 den)
                                )
$TTL 86400      ; 1 den
                        NS      server.test.cz.
$ORIGIN test.cz.
; povinny udaj
localhost               A       127.0.0.1

cache                   CNAME   server.test.cz.
mail                    CNAME   server.test.cz.
www                     CNAME   server.test.cz.
wpad                    CNAME   server.test.cz.

server                  A       192.168.1.250

Jeste bych ale potreboval udelat aby mi dns server odpovidal na www.test.cz. Nevite kde a co nastavit?

Diky Martin